Slide2

Nytt datum för årsmöte: kl 19.00 tisdag den 1 mars 2016.

Nytt datum för årsmöte:
kl 19.00 tisdag den 1 mars 2016.

Välkommen på årsmöte med Flyinge Scoutkår!
Plats: Scoutgården i Flyinge

Vi var lite väl snabba när vi bestämde datum för årsmötet och missade att det var sportlovsveckan. Det blir inte så bra så vi flyttar fram hela arrangemanget en vecka i tiden. I övrigt är allt precis som tidigare. Välkomna!

Nu är det dags att samlas för årsmöte i Flyinge Scoutkår igen. Vi går som vanligt igenom vad som hänt under det gångna året och blickar framåt mot kommande år. Vi kommer att välja ett antal nya styrelseledamöter och andra funktionärer i kåren. Alla som är medlemmar i Flyinge Scoutkår har rätt att vara med, prata och rösta på årsmötet.

Dessutom bjuder vi självklart på semlor – helt enligt traditionen.

Motioner till årsmötet ska vara inkomna till styrelsen senast två veckor före mötet. Dessa lämnas i Sjöströms brevlåda på Platanvägen 3, Flyinge.

Dagordning mm kommer att vara tillgänglig på kårens hemsida www.flyingescoutkar.se innan mötet.

Är du intresserad av att vara mer delaktig i kåren får du gärna höra av dig till styrelsen via calle@paxbrygghus.se. Du kan också nominera någon du har förtroende för till en plats i styrelsen eller annan funktion via samma mailadress.

Varmt Välkommen önskar
Flyinge Scoutkår genom ordf Calle Sjöström